Algemene voorwaarden

Door de enVy-pillow te bestellen gaat u akkoord met deze algemene voorwaarden.

LEVERTIJDEN

EnVy-pillow wordt verstuurd per koerier vanuit het europese distributiecentrum in Warschau (Polen). Wanneer het product vóór 12.00 uur besteld wordt, wordt het diezelfde dag nog verstuurd als pakketpost. De levertijd van de enVy-pillow bedraagt gemiddeld 2-3 (werk)dagen. Door onvoorziene omstandigheden kan deze termijn langer worden.

ANNULERINGEN

De klant kan de bestelling annuleren als het product niet binnen 1 week geleverd is.

Na verzending van de bestelling is annulering niet meer mogelijk

RETOURNEREN

In het onwaarschijnlijke geval dat klant ontevreden is over de enVy-pillow kan deze binnen een termijn van 30 dagen geretourneerd worden. Hiertoe dient de klant een email te sturen naar info@envypillow.nl. In de annuleringsemail dient de klant naam, factuurnummer, reden voor terugsturen en rekeningnummer voor terugbetaling te vermelden. Het rekeningnummer dient te corresponderen met het rekeningnummer waarmee eerder de betaling is gedaan.

Het bestelde product dient ongeschonden in de oorspronkelijke verpakking te worden teruggestuurd naar Kareera Trading Company, Ruusbroeclaan 27, 5611LT te Eindhoven. Klant is verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren.

Terugbetaling zal binnen 14 dagen na ontvangst van het geretourneerde product plaatsvinden.

Staat van het geretourneerde product

De geretourneerde producten moeten voor 100% verkoopbaar zijn. Er mag aan het geretourneerde product geen enkele wijziging zijn aangebracht. De verpakking moet ongeopend zijn en het product moet ongebruikt (hygiënische redenen) en onbeschadigd zijn. Alle meegezonden documentatie, garantiebewijzen en verpakkingsmaterialen moeten bij de retourzending bijgevoegd zijn.

Kareera behoudt het recht om geretourneerde producten te weigeren of om slechts een gedeelte van het al betaalde bedrag te crediteren, wanneer het vermoeden bestaat dat het product reeds is geopend, gebruikt of door uw toedoen (anders dan door Kareera of de fabrikant van het product) is beschadigd. Indien een product wordt geretourneerd, dat naar het oordeel van ons schade heeft opgelopen, die aan een handeling of nalatigheid van de consument is of anderszins voor uw risico komt, zal Kareera de klant hiervan schriftelijk in kennis stellen. Kareera heeft het recht om de waardevermindering van het product, als gevolg van deze schade van het aan de klant terug te betalen bedrag in te houden.